diumenge, 14 d’octubre del 2007

Joost - TV gratuïta on line

Us agraden els videos de natura, els musicals, pel·lícules ... ?



http://www.joost.com

Joost és una plataforma que ofereix video streaming mitjançant la tecnologia P2P. Les seves avantatges passen per :

* Video sota comanda: simplement has de connectar-te a un dels múltiples canals dels que disposes i ho veus a l’acte.

* Immediatesa: un cop instal·lat el plugin que us podeu baixar des de la pàgina principal de Joost, podeu executar-lo sempre que volgueu i gaudir dels seus continguts.

* Qualitat: jo porto provant-lo des de fa un mes i només he patit talls de connexió en poques ocasions i d’una durada inapreciable.

* Canals de prestigi: com ara Paramount (amb pel·lícules traduïdes al castellà) i VH1, entre d’altres.

No ho dubteu i entreu-hi, val la pena. Crec que estem davant el futur de la TV o la seva evolució.


1 comentari:

Alegria De La Huerta ha dit...

Jo ja era de Joost quan era per invitació, i la veritat és que ara fa un temps que no m'hi connecto, però sí recordo que un dia em vaig passar tota la tarda mirant curts i de molt bona qualitat.